Στοιχεία Επικοινωνίας

Κάθε μήνα ζητάμε απο κάποιον ο οποίος βρίσκεται στον τομέα της τρισδιάστατης εκτύπωσης να γράψει σχετικά με το τι σκέφτεται, κάνει ή εκτυπώνει.Σήμερα ο φιλοξενούμενος μας είναι ο Tim Burrell-Saward, σχεδιαστής στο Sensible Object.

Tim from Sensible Object
Ο Tim και οι υπέροχοι φίλοι του

Γειά σας! Είμαι ο Tim Burrell-Saward, και είμαι σχεδιαστής προϊόντων σε ένα μικρό προγραμματιστή παιχνιδιών με έδρα το Λονδίνο που ονομάζεται Sensible Object, όπου προσπαθούμε να κάνουμε κάτι αρκετά φιλόδοξο, πιθανόν ανόητο αλλά σίγουρα διαφορετικό.

Για λίγο περισσότερο από ένα χρόνο τώρα κάνουμε ένα νέο είδος παιχνιδιού που είναι απο φυσικό μέρος και από ψηφιακό και αναπτύσσουμε το όλο θέμα στο μικροσκοπικό μας στούντιο κάτω από τη Γέφυρα του Waterloo στο κεντρικό Λονδίνο. Και σίγουρα δεν θα μπορούσαμε να το κάνουμε χωρίς το Ultimaker 2.

Fabulous Beasts Artefacts

 

Playing Fabulous Beasts

 

Fabulous Beasts App
…το αντικείμενο του παιχνιδιού είναι να φτιάξουμε ένα υπέροχο κόσμο πριν πέσει η γέφυρα και όλος ο κόσμος εκραγεί.
Collapsing Fabulous Beasts Tower

Το παιχνίδι μας ονομάζεται Fabulous Beasts, και αυτή την στιγμή είναι στην αρχή.Μπορεί να είμαι προκατειλημμένος αλλά θα πρέπει σίγουρα να το δείτε. Είναι ένα συνεταιριστικό παιχνίδι στο οποίο παίρνετε στροφές για να στοιβάζετε τετράγωνα κομμάτια σε έναν πύργο στην επιφάνεια του τραπεζιού σας. Καθώς τοποθετείτε το καθένα στον πύργο, μια ψηφιακή εκδοχή του βγαίνει στη ζωή του ζωντανού, αναπνευστικού κόσμου στην οθόνη ενός συνδεδεμένου tablet ή τηλεφώνου.

Τα ψηφιακά θηρία μπορούν να παραδοθούν περαιτέρω, κάνοντας πράγματα όπως η διασταύρωση κτηνών μαζί για να κάνουν καταπληκτικά υβρίδια, επειδή το αντικείμενο του παιχνιδιού είναι να φτιάξει έναν υπέροχο κόσμο όπως μπορείτε πριν ο πύργος πέσει και όλος ο κόσμος εκραγεί.

Eδώ είναι ένα βίντεο που εξηγεί περισσότερα:

.Το παιχνίδι τροφοδοτείται με την τεχνολογία ανίχνευσης που έχουμε αναπτύξει γύρω από την πλατφόρμα πρωτοτύπων Arduino, η οποία κέρδισε ήδη το Βραβείο Τεχνολογίας στο Indiecade 2015. Αλλά επειδή είναι ένα φυσικό παιχνίδι στην αρχή , ένα απο τα πιο σημαντικά κομμάτια κατα την διαδικασία σχεδιασμού τεράτων είναι τα πρωτότυπα μέσω τηνς τρισδιάστατης εκτύπωσης. Όσο περισσότερο λερώνουμε τα χέρια μας στο εργαστήριο με μπλέ σαπούνι , κάποιες φορές μόνο ο τρισδιάστατος εκτυπωτής μπορεί να προσφέρει αυτές τις απότομες γωνίες και ευαίσθητες γεωμετρίες.

3D Printing Fabulous Beasts

 

Fabulous Beasts studio
Τρισδιάστατη εκτύπωση αντικειμένων

.Έχω περάσει τους τελευταίους 6 μήνες σχεδιάζοντας τα Artefacts ώστε να είναι τόσο όμορφα, κατασκευασμένα και στοιβαγμένα , το οποίο είναι πολύ χαοτικό. Χρειαζόμαστε κάθε αντικείμενο να είναι περίπλοκο σε μορφή, ώστε να μην υπάρχει κανένας τέλειος τρόπος για να στοιβάζεται το ένα πάνω στο άλλο και επομένως το παιχνίδι είναι πάντα διαφορετικό. Αλλά και το καθένα πρέπει να είναι εύκολο στη μαζική κατασκευή και φυσικά ισχυρό, καθώς αυτοί οι πύργοι πρόκειται να πέφτουν ξανά και ξανά.

Και το τελευταίο, αλλά χωρίς ιδιαίτερη σημασία, πρέπει να έχεις την ευχαρίστηση να το βλέπεις και να το πιάνεις. Νομίζουμε ότι έχουμε καρφώσει την ιερή τριάδα της εμφάνισης, της στοιβασίας και της κατασκευής, αλλά αυτό έρχεται μόνο μέσα από πολλά πρωτότυπα και από τη φύση μια αρκετά μεγάλη ποσότητα νημάτων.

APEX
Μαζική παραγωγή αντικειμένων.
Έχω μια κάπως τυχαία ροή εργασίας, για να είμαι ειλικρινής, αλλάζοντας τις πλατφόρμες λογισμικού με τις μεθόδους των πρωτοτύπων, ανάλογα με τις ανάγκες. Συγκεκριμένα για τα μοντέλα των τεράτων χρησιμοποίησα το 3DS Max, για τα πολύγωνα πρίν χρησιμοποιήσω το Fusion 360 και το Rhino για σταθερές εσωτερικές γωνίες. Μετά κόπηκαν στο Cura, τυπώθηκαν στο Ultimaker 2 με PLA και στην συνέχεια ψεκάστηκαν με σπρέυ Montana.

Πρόσφατα πήγα απο την παραγωγή παρτίδων στις ρητίνες χρησιμοποιώντας τις εκτυπώσεις σαν κύριες. Έτσι μπορούμε να φτιάξουμε παραπάνω αντικείμενα – σαν κομμάτι της καμπάνιας Kickstarter και να προσφέρουμε χειροποίητες εκδόσεις τις οποίες σκοπεύουμε να τις κάνουμε στα εργαστήρια μας στο Λονδίνο.Η παρτίδα παραγωγής καθιστά τέτοιες ποσότητες παραγγελίας πιθανές, όπου ίσως η τρισδιάστατη εκτύπωση θα θεωρείται ακόμη πολύ δαπανηρή. Αλλά επειδή τα κύρια αντικείμενα μας είναι τυπωμένα τρισδιάστατα, η τεχνολογία αυτή θα είναι πάντα στο επίκεντρο της διαδικασίας μας

Painting the Beasts
Χύτευση χρησιμοποιώντας καλούπια κατασκευασμένα από τρισδιάστατους εκτυπωτές
Καθώς συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε το παιχνίδι εγκαίρως για να ξεκινήσουμε στο τέλος του έτους, η εκτύπωση 3D θα παραμείνει ζωτικής σημασίας. Θα αναπτύξουμε νέα αντικείμενα (συμπεριλαμβανομένων και των νέων τεράτων), καθώς θα βελτιώσουμε αυτά που έχουμε ήδη και αυτό σημαίνει ότι η τρισδιάστατη εκτύπωση δεν θα είναι ποτέ μακριά.

Το Ultimaker 2 μας βοήθησε το μικροσκοπικό μας στούντιο πέντε ατόμων να επιτύχει την ανάπτυξη ενός πραγματικά καινοτόμου παιχνιδιού, που βασίζεται σε αυτο-σχεδιασμένη τεχνολογία και συμπληρώνεται με όμορφα φυσικά προϊόντα. Μόλις πριν από λίγα χρόνια, αυτό ήταν κάτι που προηγουμένως μόνο οι μεγάλες εταιρείες θα μπορούσαν ποτέ να καταφέρουν. Τώρα, ο κόσμος των φυσικών παιχνιδιών είναι ανοικτός σε νέες ομάδες, και νέες ιδέες. Και ο 3D εκτυπωτής μας βρίσκεται στο επίκεντρο όλων.